maandag 4 juli 2011

Shoplog;; Action!

Ik ben van de week weer eens langs de Action geweest!
Ik moest namelijk een kalender hebben, ik kwam thuis met vanalles maar geen kalender.. Zoals het altijd gaat in die winkel!
Ik vind de Action een ontzettend leuke winkel, met allemaal leuke goedkope spulletjes. Vaak ook merk spullen, maar dan zon 2 a 3 euro goedkoper!
En als je hetzelfde product goedkoper kunt krijgen ergens, graag dan toch?
Ik ga alleen de beauty-related spulletjes laten zien!

- Neusstrips
- Desinfecterende Handgel
- Make up houder(!!!)
En voor dat laatste, NU opstaan & NU naar de Action rennen!
Deze koste namelijk maar 2,50, geen geld natuurlijk!
Ze hadden laatst ook zoiets bij de kruidvat, maar die waren wat kleiner en die koste 6 euro. Ik vind zoiets altijd wel chique staan haha
De Handgel gebruik ik altijd voordat ik mijn gezicht enzo aanraak, ik heb die kleine flesjes altijd in mijn tas zitten standaard. Zo kan ik altijd even mijn handen wassen haha. 


Tadaa!
Ik heb er mijn favoriete lipsticks in zitten, mijn 24H Superstays en wat lipglossjes en lipstains. Omdat ik die niet zo vaak gebruik en ik wat vaker lipgloss wil gebruiken, ik heb er toch best een aantal (stuk of.. 45?) en ik gebruik ze NOOIT vandaar dat ze daar in moesten. Misschien neem ik ze dan wat vaker mee, of smeer ik ze wat vaker op.
Verder heb ik mijn Handcreme van Oriflame erin staan, de handgel & de refreshing spray van Essence.

---------------------------------------
Vind jij de Action ook zo'n leuke winkel?
xoxo

5 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Vooral die make-up houder! Het is eigenlijk al een tijdje geleden dat ik naar de action ben geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem zeker halen als ik jou was! Hij is super handig, en ziet er mooi uit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem zelf ook en hij is echt erg handig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeee die make-up houder is inderdaad super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb juist hetzelfde :D , maar ik heb er al 2 van hihi :p x

    BeantwoordenVerwijderen