dinsdag 5 juli 2011

Review;; Freeman Mask

Vandaag ga ik een masker van Freeman reviewen voor jullie!



Ik heb laatst 4 producten van Freeman aangeschaft, deze zullen denk ik allemaal nog wel langs komen! Het gaat om de Facial Detoxifying Mask - Chocolate & Strawberry!

------------------------------
Wat zou hij moeten doen?
                 
Het masker moet ervoor zorgen dat je gezicht egaal word en grote porieen zouden kleiner moeten worden. Verzorgend en Vocht inbrengend. Perfect voor de T-zone, normale en droge huidtypes.

----------------------------

Ik heb al een redelijk egaal gezicht, soms niet, dan heb ik weer eens een verkeerd product gebruikt! Ik vind dit masker echt ontzettend lekker ruiken, echt naar chocolade met een klein beetje aardbei erin. Hij smeert gemakkelijk op omdat het een vrij dikke pasta is. Ik zou hem zo op willen eten!

Je voelt het heel erg goed als het masker droogt, je voelt je gezicht echt trekken. Ziet er ook grappig uit als hij helemaal droog is! 
Als je dan lacht, of fronst, heb je allemaal rimpels ;)

Je moet het makser helemaal op laten drogen en het dan afspoelen met warm water, mijn gezicht is telkens ZO zacht als ik dit masker heb gebruikt!
Of het nou echt ook de dingen doet die hij beloofd weet ik niet, ik heb hem nog maar te kort om daar echt over te oordelen. Wel maakt hij je gezicht echt heel smooth, heel erg fijn!



Charmant he? O_o
Als je nu naar de Big Bazaar gaat, kun je 2 Freeman producten kopen voor 5 euro. De tubes zijn daar normaal gesproken 3 euro per stuk. Ga je naar De Tuinen of de Etos betaal je rond de 5 euro voor een tube.
De tubes zijn trouwens echt HUGE!

Ken je dit masker?
Zoja, wat vind je ervan?

xoxo

1 opmerking:

  1. Nee,ik kende dat masker niet. Maar volgens mij ziet het er wel fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen