maandag 4 juli 2011

Shoplog;; Den Bosch

Mijn vriend en ik zijn zondag wezen winkelen in Den Bosch :)
Van te voren zijn we naar een auto-tuning-achtig-iets geweest, ik vind auto's ook helemaal awesome. (mijn vriend zijn schuld, hij is automonteur) En ik zal ook een keer een random artikeltje wijden aan mijn favo cars! 

We zijn nog nooit zo lang de stad in geweest als zondag haha!
Normaal gesproken hebben we het beide zo gezien in het centrum, 
maar het was helemaal niet ZO verschrikkelijk druk en overal waren er levende standbeelden. Ik dacht nog "ik moet mijn camera meenemen" maar, helaas, die ben ik natuurlijk weer vergeten. 

We zijn een heleboel verschillende kledingwinkels afgeweest, mijn vriend moest wat nieuwe kleren hebben. Zelf heb ik een beige spijkerbroek en een beige jurkje met bloemetjes van de only. (vinden jullie het ook leuk om kleding te zien? :) ik zat er aan te denken om een paspop te halen en outfitsofthedays te maken enzo haha) Anywhoo


Ik ben voor de aller eerste keer, naar de Lush geweest!
Ik heb al zo veel dingen gelezen over de geweldige producten van lush, en ik kon de winkel de vorige keren niet vinden.. Jeej.. 
Ik heb echt een uur aan alles staan ruiken, alles rook zo lekker! 

Mijn Lush spulletjes ga ik in een apart artikel laten zien ;)
Ik zou het het liefste nu doen, maar, dat doe ik lekker niet! 
Ik vind dat die spulletjes wel een eigen bericht mogen krijgen haha


Bij de Hema kocht ik deze gezichtsreiniger, hij deed me denken aan de Garnier 3 in 1 reiniger. Ik zocht nog iets om mijn huid savonds mee schoon te maken. Ik had eerst die van Essence maar telkens als ik hem gebruikte trok mijn huid heel erg, en ook ging mijn huid achteruit door de zeep van Essence.
Nu ga ik deze proberen, willen jullie hier een review over lezen?
Dan ga ik hem de komende weken eens uittesten!
Deze kettinkjes kocht ik bij de Claires
De linker was in de uitverkoop voor 2 euro, de rechter koste 6 euro.

 Het onderste kettinkje vind ik echt helemaal geweldig.
Er hangt een spiegeltje aan waar achterop staat "Mirror Mirror on the wall"
en op het andere hangertje staat "Who's the fairest" Juist ja ---- ASSEPOESTER! I love Disney! 
En er hangt een lipstick aan, mijn vriend vond het echt een ketting voor mij, en dus mocht ik hem hebben! Ik heb hem meteen om gedaan en ik zal deze vaak dragen. Vind hem echt super leuk!


Ook liep ik nog even de kruidvat binnen om te kijken of 50's Reloaded van Essence al in de schappen lag. Maar in geen enkele kruidvat issie te bekennen!
Daar vond ik in een kortings bak deze oogschaduw, voor 80 cent (stond er op) maar toen ze hem aansloeg was hij maar 50 cent! 

02 Cream Canvas
Vind dit een mooi kleurtje om als basis te gebruiken, of als highlighter. 
Bij de Sephora ging ik ook even binnen, wou eigenlijk het Too Faced Natural Eye Palette kopen, maar hij was op. Toen kocht ik dit, hij koste eigenlijk 20,60 maar er zat maarliefst 70% korting op! Mijn aller eerste Too faced product is dit hihi :) ik ben er erg blij mee. Het is een creamy oogschaduw, met hun Shadow Insurance er in verwerkt. Deze zou dus nĂ­et gaan creasen, ik ben benieuwd! Hier komt ook nog een review van



-----------------------------

YAAAAAAAAAAAAAAYYY
Ik ben echt super blij met alles dat ik heb!
Nu wel een nieuwe verslaving erbij, namelijk Lush!
God wat ruiken die producten lekker!

Blijf mijn blog in de gaten houden om te zien wat ik bij Lush heb gekocht ;)

xoxo

4 opmerkingen: