zaterdag 2 juli 2011

Liquid Highlighter

Vloeibare Highlighter dus!



Een Highlighter is mooi om op je jukbeenderen aan te brengen (wat een stom woord he?) en natuurlijk onder je wenkbrauwen! 
Maar wat je ook kunt doen als je een vloeibare highlighter in je bezit hebt, is hem mengen met je foundation!

Zo krijg je gezicht een mooie glow, ook een creamy highlighter (of bronzer met shimmers) kan werken. Dan pak je een klein schepje van de creme en die mix je met je foundation. Ik heb geprobeerd foto's te maken van mijn gezicht met de highlighter mix, maar dat lukte niet. Ik kreeg het niet goed op de foto, jammer! maar hier toch mijn poging
Misschien kan ik het nog een keer proberen in het zonlicht, maar als dat lukt dan zal ik het laten zien :) 



Ik heb mijn foundation en highlighter gemixed in een klein potje, dit vond ik wat makkelijker mengen als op mijn hand. Deze potjes kun je kopen bij de kruidvat, en kosten ongeveer 1 a 2 euro per 4 of 6 (lekker duidelijk he! ik weet het niet meer) ik heb er toen een heleboel gehaald toen ik veel tinted lipconditioners maakte (die nu maar liggen te liggen, zonde..) 

Ik gebruikte de High Beam Highlighter, de 24H Superstay foundation van Maybelline en mijn Sigma Stippling Brush. Ik heb dit ook wel eens gedaan met de Wet 'n Wild Mega Glo's, daarmee gaat het ook prima! 

Ik heb sinds vandaag ook een nieuwe vloeibare highlighter van Elf, dus daarmee ga ik het ook nog eens proberen.

------------------------------------

Hoe gebruik jij je highlighter het liefst?

xoxo

ps. In het weekend komt er maar 1 artikel online, ik probeer alles in voren te schrijven. Maar in het weekend ben ik bij mijn vriend, dus vandaar dan maar 1 artikel per dag. 

3 opmerkingen: