vrijdag 1 juli 2011

Favo: Series!

FAVO: SERIES!
Jaja, iedereen volgt series!
Ik vind het heerlijk om series te kijken, alleen volg ik ze niet op tv.
Nee nee, als het einde spannend is (altijd dus) dan wil ik graag meteen de volgende aflevering zien! Ik kijk mijn series dus online, of ik download ze (ssst)
Niet alleen wil ik graag meteen verder kijken, maar ik ben zo'n last minute planner, dus dan mis ik weer de helft en dan moet ik ze weer terug gaan kijken en blablabla. Dus ik volg mijn series in mijn eigen tijd :) 


Hier mijn favorieten


Deze serie is echt helemaal geweldig! Ik volg hem al vanaf seizoen 1, heb van seizoen 6 wat afleveringen gemist maar och. Ik ben nu het 7e seizoen aan het kijken, ik loop soms met mijn series wat achter haha! Als ik zometeen klaar ben met artikelen schrijven dan ga ik weer kijken (A)
Dit is echt een serie die ik iedereen aan kan raden, zelfs mijn vriend vond het niet erg om mee te kijken. (wauw)
Ik vind de humor in de serie geweldig, en zou niet echt een favoriet aan kunnen wijzen, alle dames zijn leuk op hun eigen manier, maar als ik zou MOETEN kiezen, word het Gaby! 


The Vampire Diaries!
Deze serie is echt awesome, seizoen 2 is net afgelopen en ik kan niet wachten tot 3 gaat beginnen! Deze serie is afgeleid van een boeken reeks, die hier op de plank op mij staat te wachten. In het begin vond ik Damon maar niks, maar nu is hij geweldig! Tussen die 2 ga ik geen keuze maken, I love them both! 
De serie is echt spannend, en ooh ik hou er zo van! 
Dit is echt zo'n serie waar je maar naar blijft kijken.





True Blood, jaa.. 
Ik hou van vampieren boeken en series, dus deze kon ook niet ontbreken aan mijn lijstje. Het is al een tijdje geleden dat seizoen 3 afgelopen is, en ik heb geen idee wanneer seizoen 4 begint. Deze serie is iets lomper dan the vampire diaries, en ik vind the vampire diaries ook leuker! Alle mensen daarin zijn wat jonger en het is meer voor jongeren, deze serie kunnen ouderen (toch?) ook volgen. Het is niet zo kinderlijk, niet dat TVD dat wel is, maar you know what I mean? right?




Met deze serie loop ik echt heel erg achter, ik ben namelijk net aan seizoen 2 begonnen :) vampieren gaan voor. laten we maar zeggen! Ook deze serie vind ik erg leuk, en kijk ik als ik het kijk aflevering na aflevering na aflevering. Misschien ga ik deze zo wel kijken in plaats van Desperate Housewives.. who knows..


----------------------------------------
Verder zijn er natuurlijk nog veel meer series die ik leuk vind, ik zal er hier nog een paar opnoemen. In volgorde dat ze in mijn hooofd opkomen

Friends - Dharma & Greg - Will & Grace - 3rd Rock from the Sun - Supernatural - Ghost Whisperer - CSI - NCIS - That 70's Show - The Big Bang Theory -  South Park - Family Guy - The King of Queens - How I met your Mother - Everybody loves Raymond - 

en nog veeel meer, maar ik kan er nu geen meer bedenken hahah

------------------------------------------

Wat zijn jouw favoriete series?

xoxo


1 opmerking: