vrijdag 1 juli 2011

Shoplog;; Kruidvat!

OLA!

Weer een kleine shoplog, 1 ding staat niet op de foto
want ik ging smiddags nog eens langs.. hehe..
Maar die komt van de week een keer langs, dat is namelijk een nagellakje.
Daarvoor gaa ik even mijn mama's nagels lenen, mijne zijn nog in de groei ;)
Is maar goed ook, want ik heb al best veel lakjes voor iemand zonder nagels, straks groeit die stash OOK nog.. oh noes..
Ik heb deze spulletjes uit tatataaam; DE KORTINGSBAK!
Sommige kruidvats hebben een kortingsbak staan, heel weinig volgens mij maar! Die bij mij in het dorp heeft er bijvoorbeeld geen. Maar ik was dus even ergens anders ;) en daar hadden ze er 2! 1 met Essence en Catrice enzo, de andere met Gosh producten. De meeste producten in zo'n bak zijn kapot en smerig, zo'n bak ziet er alles behalve uitnodigend uit. Maar ik vind ze behoorlijk intressant! Ik kan het meestal ook niet laten iets te kopen als er ergens korting op zit, erg he? 
--------------------------------------------

Goed, ik baalde dat ik geen lipstain van de Essence You Rock collectie had gekocht. En toen vond ik hem voor 1 euro(!) in de kortingsbak, ik heb de kleur 01 Let me in Rose. Een mooie zachtroze kleur. Het jammere van lipstains vind ik dat je ze echt 'even' aan moet brengen, want als je bijvoorbeeld 3x over hetzelfde stukje heen gaat is dat stukje natuurlijk een stuk donkerder. Dus ik ga dan overal maar een keer of 4 overheen haha!

Dan heb ik van de Essence You Rock lijn ook nog de Refreshing Spray gekocht, normaal gesproken zou ik zo'n product niet kopen. Maar het was erg warm, en hij lag in de kortings bak! Ik heb hem gekocht voor 1 euro. De spray ruikt vrij opzich best lekker, en hij doet wel wat hij beloofd. Even een frisse splash in je gezicht of op je lichaam is met dat warme weer wel fijn! Deze gaat in mijn tas ;)

Ik heb ook nog een oogschaduw van de Floralista collectie van Catrice in de kleur Coral's Enchanted Garden. Een mooi koraal roze kleurtje, jammer vind ik wel dat de oogschaduw niet heel veel pigment heeft. Maar als je hem aanbrengt over een witte basis zoals een Jumbo Eye Pencil in Milk van NYX dan komt de kleur goed tot zijn recht. Deze oogschaduw zal ik vooral gebruiken wanneer ik een smokey eye maak, dan vind ik zo'n soort kleurtje erbij wel mooi. Of aanbrengen in de crease, zoals ik doe in de look 2 artikelen terug.
Voor de oogschaduw betaalde ik 1,34 (rare prijs he?)



----------------------------------------------

Kijken jullie ook standaard in de kortingsbakken bij de kruidvat?

en, zien jullie je make up verslaving als een probleem?
Ik denk vaak OOH kelly, wat moet je er toch allemaal mee?
Ik heb redelijk wat producten (heelveel) die ik eigenlijk nooit gebruik!

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Aah de kortingsbak, ik kan er ook nooit aan weerstaan :D Mooie lipstick, hij lijkt je goed te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Als ik zo'n bak zie staan moet ik er ook altijd even goed doorheen snuffelen. De gedachte dat helemaal onderin misschien een geweldige mooi afgeprijsd product ligt, wat ik zou missen als ik niet zou graven, maakt me gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ga vanmiddag naar de kruidvat ik zal zeker eens naar de kortingsbak gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw leeuk blog ! Erg leuke aankoopjes. Ik kijk ook soms bij de kortingsbak en er zit soms wat tussen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeerlijk he die kortings bakken! Ik heb zelfs laatst 2 Spicy Coral lipsticks kunnen scoren! Ik zocht die lipstick al even, want hij is er niet meer, ik had zelfs een advertentie geplaatst op marktplaats. Daar had ik een reactie op gekregen maar die vroeg 6 euro voor 1 lipstick.. omdat ie zo geliefd was! Ik dacht nooo hahah maar toen vond ik ze voor 1,50 (A) HAHA!

    Ik ga vanavond maar eens kijken of de 50's reloaded van Essence er al is, ik wil de lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen! Die lipstain en refreshing spray heb ik ook, ik vind ze allebei erg fijn :D ! De lipstain staat je goed. Leuke blog heb je !

    BeantwoordenVerwijderen