woensdag 1 september 2010

50% Korting bij de Trekpleister!

Net zoals iedere beauty-lover kan ik het niet laten om iets nieuws te kopen als er een kortings actie is, een tijdje geleden was er ook al zo'n actie bij de Trekpleister & Kruidvat. Dus we zullen niet zo heeel lang hoeven wachten tot het ook weer feest is bij de kruidvat! 

 De foto is helaas een beetje klein en onduidelijk,
Ik heb gekocht:
Max Factor 2000 Calorie Mascara 
Review coming up
Max Factor Second Skin Foundation in 55 Blushing Beige 
Deze was helaas te donker voor mij, en ik heb hem aan mijn moeder gegeven. Het is wel een super fijne foundation dus ik BAAL als een stekker! :(  
Rimmel Sexy Curves Waterproof
Maybelline Affinitone Foundation in 09 Opal Rose
Catrice Mineral Blush 120 Wild Rose
Catrice Cover Stick in 020 Natural Beige
Catrice Lipstick in 130 Soft Coral
Catrice lakjes in:
 120 Plum Play With Me
130 Lucky in Lilac
160 Sweets For My Sweets
170 I Scream Peach
220 Lost in Mud




2 opmerkingen:

  1. aaaaaaaaaaaaah rimmel sexy curves! <3 mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje!

    Het is wel een mascara met een gebruiksaanwijzing zeg :O Ik dacht in het begin dit word niks, maar uiteindelijk werd het moooi hahah

    BeantwoordenVerwijderen