vrijdag 3 september 2010

DIY ;; Lip Scrub!

Deze keer ga ik laten zien hoe je heel makkelijk een lipscrub kan maken,
met spullen die vrijwel iedereen wel in huis heeft!

Wat heb je nodig?

- Vaseline 
- Zonnebloemolie / Olijfolie 
- Suiker
- Leeg potje
- (oude) Tandenborstel

Om te beginnen doe je vaseline in het potje,
ik heb er uiteindelijk meer in gedaan dan op de foto te zien is.
Maar het ligt er ook maar net aan hoeveel je wilt maken.
Als je hem maar 1x wilt gebruiken dan hoef je natuurlijk niet veel te gebruiken.


Dan voeg je er de olie aan toe, ik heb de olie even in een flesje over gegoten 
omdat het anders zo lastig foto's maken is met zo'n GIGA fles in je handen :P
Je doet er ongeveer een eetlepel in.


Dan voeg je er suiker aan toe, ongeveer een eetlepel.
Ik had geen zin om te suikerpot mee te nemen dus ik heb het even zo gedaan :P 



En dan, roeren roeren roeren roeren & nog eens roeren!
Ik heb er een sateprikker voor gebruikt.


Tot het een mooie (luchtige) massa is, dan zet je het een uurtje in de koelkast
en kun je de scrub gebruiken! 





1 opmerking:

  1. Leuke blog heb je meid!! Ik ben nu ook een van jou volgers! <3!

    BeantwoordenVerwijderen