vrijdag 3 september 2010

Basje & Bimmer

Wie zijn basje & bimmer nou weer?
Basje & Bimmer zijn mijn twee ratjes! 
Het zijn 2 mannetjes en over een paar maanden worden ze 1 jaar.

Waarom Basje?
Toen ik klein was had ik een knuffel, die noemde mijn moeder basje.
(ik heb 'm overigens nog steeds hahah)
En nu heb ik een échte basje.

Waarom Bimmer?
Bimmer is een 'bijnaam' van BMW, 
Bimmers kleur is Silverblue, en mijn vriend zijn auto (BMW E30)
heeft ongeveer dezelfde kleur. + M'n vriend mocht de naam van 1 van de ratjes kiezen.

Links zie je Bimmer & rechts is Basje,
zijn ze niet schattigg? *INLOVE*
Mensen kijken vaak gek op als je zegt dat je ratten hebt, als mensen IEEELL roepen word ik boos. Ratten zijn echt niet vies, hun staart ja die is misschien een beetje eng. Maar als je zo'n beestje leert kennen dan zul je voor ze vallen.
Tamme ratten zijn ook absoluut NIET te vergelijken met wilde, mijn ratties hebben bijvoorbeeld een stamboom. Netzoals je bij een rashond zou krijgen.

Het zijn echt aandachts beestjes, zodra je voor de kooi gaat staan dan klimmen ze naar je toe.
Hun grootste hobby's zijn slapen, eten & spelen. 
En als je ze zo bezig ziet zijn het échte ratjes..

Basje wil ook lipconditioners maken! 


En daar gaat meneer er vandoor met een lippenstift!


Dit is hun huis! 
Ze zijn gelukkig kleurenblind hahah




Geen opmerkingen:

Een reactie posten