zondag 5 september 2010

EOTD ;; Winged

Deze look droeg ik vrijdag, en ik heb hiervoor maar 1 oogschaduw duo gebruikt!
Namelijk die van Sephora - Duo Nr. 05 
Chocolade bruin met een vanille kleurtje.
Deze kleuren blenden ZO makkelijk samen!
(Ik heb ook een koper kleurtje er doorheen gebruikt van een NYX paletje maar oke)


De winged eyeliner heb ik met een Eyeliner pen van Oriflame gedaan,
veel mensen vinden eyeliner pennen maar niks.
Maar deze werkt prima bij mij, heb hem al een tijdje en hij droogt niet uit.
Netzoals die van de hema, als je die een week hebt dan is hij al uitgerdroogt 
en zo krijg je geen rechte lijn.


Wat ik heb gebruikt:
Sephora colorful duo nr 05
NYX Very Delight (2e kleur)
Dior Skintrue powder
Catrice blush Wild Rose
Maybelline dreammousse blush satin peach
Dior DuoStyl 650
Oriflame eyeliner stylo

1 opmerking:

  1. Ik ben altijd zo jaloers als mensen een rechte lijn met de eyeliner kunnen maken =)) Heel mooi! P.S. Ik ga deze blog volgen =)

    BeantwoordenVerwijderen