maandag 6 september 2010

EOTD ;; Smokey

Smokey Eyes, bijna iedere dag draag ik smokey eyes.
Alleen niet zo dramatisch als dit! 
Altijd heb ik een lichtere kleur met in de hoek een donkerdere.
Maar deze keer was het alllllll dark!
Ik heb als eerste een oogschaduwbasis aangebracht en die in laten trekken.
Toen heb ik een 'Smokey Eye' pencil gepakt van Essence,
ik heb heel mijn ooglid daarmee in gekleurd, en het toen een beetje geblend met een sponsje (oogschaduw kwastje). Toen heb ik een zwarte kleur gebruikt (uit m'n chanel paletje) en die in de buitenste hoek aangebracht. Toen heb ik m'n Sephora duo gepakt en de bruine kleur aangebracht en dan blenden blenden blenden. De bruine kleur heb ik ook onder mijn oog aangebracht.
 Daarna heb ik mijn oog omlijnd met mijn eyeliner pen
(die nu helaas geen dienst meer mag doen, want ik heb de gelliner van Essence)

EN KLAAR. 

Dingen die ik heb gebruikt;
Smokey Eye Pencil van Essence
Sephora duo nr 05
Mac Blush Tenderling
XXXL Nudes lipgloss van Essence 
Oriflame Eyeliner Stylo
Chanel palet - zwarte kleur
Gosh Primer
Maybelline Affinitone 09 Opal Rose

3 opmerkingen: