donderdag 2 september 2010

Essence Lipsticks

De Lipsticks van Essence, je moet er van houden..
De meeste houden niet van frosty lipsticks, en ook ik ben er niet zo'n fan van!



Toch heb ik 5 lipsticks van Essence.
Ik vind de kleurtjes mooi, maar de glitters die er in zitten voel je écht heel goed op je lippen en dat vind ik zó smerig! Maar toch, ik vind het mooie lipsticks om zo nu en dan een keer op te doen. (ik ben zoiezo niet écht een lipstick persoon, het is er altijd zo weer af.)


Dit zijn de kleurtjes met hun nummers geswatched op mijn arm,
Als je ze zo ziet lijken ze niet heel erg op elkaar, maar als je ze zo allemaal achter elkaar op doet dan weet je niet zo heel goed meer welke nou welke is! 

 Ziet er echt WEIRD uit haha, 
Het ligt eraan uit welke hoek ik een foto maak. 
Ik zal ook NOOIT een foto maken van recht voor m'n neus zeg maar, 
ik weet niet hoe het komt maar het ziet er zo belachelijk uit. 
Op foto vervormt ineens mijn hele gezicht, hebben meer mensen hier last van?

GOED 
Zoals je ziet zit bij Almost Famous geen glitter, deze kleur vind ik ook het mooist!
Ik kocht hem zonder de tester te hebben gezien (want die was weer gejat ofzo) 
En dacht dat hij ROOOD was, maar hij was meer roze/rood achtig.
Ook zitten er bij Kiss You niet zo heel veel glitter in, deze glitters voel je dan ook niet.
MAAR deze lipstick dékt weer niet goed.

Al met al vind ik het toch wel de moeite waard voor die paar euro,
leuk voor in je tas ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten