donderdag 2 september 2010

Mini Shoplog

Ja ik kon het niet laten om NOG meer potjes te gaan halen,
jammer genoeg had het meidje achter de kassa gister iets fout gedaan.
Er was inderdaad een korting, maar dat was 2 + 1 gratis..
Dus deze keer moest ik 4,50 voor de potjes betalen.
Ik heb het hele schap leeg geroofd!


Ik heb 24 potjes ingeslagen, dus ik kan even vooruit met lip conditioners maken.
Ook heb ik 2 nieuwe glossjes van Essence meegenomen,
een lipstick van 1 euro uit de kortingsbak en een lipglosje van 50 cent.
En een voordeelverpakking van nivea make up remover.
Ik ging eigenlijk ook meteen kijken voor de nieuwe Denim Collectie van Essence, 
maar deze komt hier maandag in de schappen. Dus maandag ga ik als een SPEER naar de Kruidvat en haal ik de nieuwe gelliners (I'm EXCITED)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten