woensdag 1 september 2010

Empty Containers!


Jaja Ik liep vanmiddag de Kruidvat binnen omdat ik daar eens lege potjes had zien liggen,
en aangezien ik nog een aantal ugly lipsticks heb moest ik die natuurlijk recyclen! ;)
De potjes lagen gewoon tussen de rekken, ik heb helaas de verpakking weg gegooit maar ze zaten met zijn 3en verpakt. Ze heten reispotjes ofzoiets geloof ik :)
En per 3 waren ze van 1.29 afgeprijst naar 75 cent, ook heb ik een roze pincet gepakt die was afgeprijst van 3 naar 1,50.. MAAR het grappigste komt nog..

Ik moest namelijk geen 3,75 af te rekenen maar 85 CENT! 
Bleek er nog meer korting op te zitten dus allemaal naar de kruidvat mocht je lip conditioners willen maken ;) Ik denk dat ik deze week nog een keertje terug ga..
aaaaltijd handig 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten