woensdag 1 september 2010

Max Factor - 2000 Calorie Review

Dit is de MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Look mascara, 
Ik heb hem nog maar een paar dagen maar ik denk dat dit toch 1 van mijn favoriete mascara's gaat worden! (Shoplog: 50% Trekpleister actie)
Als je de verpakking leest lijkt deze mascara niet zo erg veel te beloven, behalve een 'dramatische' look. De drama vind ik wel mee vallen maar ik vind dat hij erg fijn aanbrengt.
Het borsteltje is gewoon normaal zonder al te veel poespas.

Hij maakt je wimpers langer en mooi zwart, ook zul je heel wat lagen aan willen brengen wil je een spinnenpoot-oog krijgen (dat willen we niet!) dus dat is een goed teken, of niet soms? 
Jammer is wel dat hij de krul niet goed vast houd, wil je dat de krul wel blijft zitten dan zul je eerst een laag mascara aan moeten brengen, je wimpers doorkammen dan je wimperkrultang erop zetten, en dan breng je de volgende laag aan.

Ik wil als tip meegeven:
Als je een 2e/3e/4e laag aan wilt brengen, kam dan voor je dat doet altijd eerst je wimpers met een wenkbrauw kammetje, zo voorkom je dat je wimpers aan elkaar gaan plakken en krijg je een mooier effect. 

 Dit is zonder een wimperkrultang, 
Op de eerste foto heb ik maar 1 laagje aangebracht en op de 2e 2 laagjes (verassingg!)

Zelfde geld voor hierboven, alleen heb ik hier wél een wimperkrultang gebruikt
Ik vind dat het een behoorlijk verschil maakt!


Ik vind deze mascara echt super, en dat had ik niet verwacht!
Als ik hem een cijfer moest geven dan was het een 8,5



Geen opmerkingen:

Een reactie posten