woensdag 1 september 2010

EOTD ;; Champagne & Caviar #1

Eye Of The Day met het NYX Runway Palette in Champagne & Caviar!
Ook dit paletje heb ik nog niet zo lang, maar ik ben er écht verliefd op!
De kleuren zijn heel mooi en gaan goed samen,
jammer is wel dat sommige kleuren op elkaar lijken.

Deze foto's zijn jammer genoeg ook niet erg duidelijk,
ik heb nog niet de goede stand gevonden op mijn camera..
Heb je een Samsung ES60, helluppp

Hieronder de producten die ik heb gebruikt, ik ben vergeten mijn Lipgloss erbij te leggen. 
Dat was een round lipgloss van NYX in de kleur "Whipped" 


Ik heb roze stipjes gezet bij de kleuren die ik heb gebruikt :)

Maybelline Affinitone - 09 Opal Rose
Maybelline Dream Mousse Blush - 02 Peach Satin
Calvin Klein Finish Powder - Fair
NYX Runway palette - Champagne & Caviar
Chanel Palette 
Max Facor 2000 Calorie Dramatic Look mascara
Catrice Mineral Blush - 120 Wild Rose
HEMA Oogschaduwbasis
HEMA Wenkbrauwen potlood - 11




Geen opmerkingen:

Een reactie posten